Search This Blog

Tuesday, July 11, 2017

# buku # review

Review Buku Fragile dari Syira Lokman

Assalamualaikum w.b.t. Mya sebenarnya nak berkongsi mengenai buku kedua dari blogger yang juga penulis kepada salah sebuah buku yang tersenarai dalam Bestseller MPH iaitu Cik Syira Lokman. Buku Fragile hasil tulisan Cik Syira ni sebenarnya dah berada di pasaran tempatan sejak awal tahun ini. Bagi yang pernah membaca buku pertama Cik Syira yang bertajuk Serenity, pastinya buku Fragile ini akan berjaya menarik minat awak untuk membacanya.
Review Buku Fragile dari Syira Lokman


Buku Fragile dari Syira Lokman : Hadiah buat hati yang terluka

Bagi awak yang sudah membaca buku ini, awak pastinya akan bersetuju bila Mya katakan yang buku ini sememangnya sebuah buku motivasi yang sangat sesuai untuk mereka yang sedang terluka. Tak perlulah dikhabarkan punca luka tu. Cukup dengan membaca beberapa rangkap kata dari buku ini sahaja, awak akan mengakui kesahihan hasil nukilan Cik Syira ni.
Review Buku Fragile dari Syira Lokman
Mungkin kerana penulisnya muda, Mya terasa isinya cukup dekat dengan hati. Mana tidaknya. Setiap persoalan yang selalu ada dalam kepala Mya seakan berjawab dan terpujuk dengan isi buku ini. Soal hati yang ditinggalkan cinta, pasangan impian, minda yang bercelaru dan banyak lagi. Malah hampir semuanya membuatkan Mya cukup terkesan dan sedar.

Anyway, untuk awak yang belum mendapatkan buku ini, bolehlah dapatkan dengan walk-in into bookstore yang berdekatan. Almost every Popular dan MPH ada menjual buku ini dan semestinya awak kena dapatkan. Kalau bukan untuk diri sendiri, boleh dapatkan untuk kawan-kawan yang sedang menghadapi masalah yang sama. Kalau malas nak keluar, boleh ke Bookcafe.com atau Komradbuku untuk tempahan online.
Review Buku Fragile dari Syira Lokman
Atau, kalau awak nak yang versi ekslusif, siap dengan autograf oleh penulisnya sendiri, cuba hubungi Cik Syira Lokman di Facebook Page beliau. Mya sendiri pun dah dapatkan dari Cik Syira sendiri dengan DM Instagram beliau. Sementara itu, untuk awak yang masih berkira-kira sama ada patut atau tidak dapatkan buku ni, Mya selitkan beberapa halaman dalam buku Fragile ini untuk tatapan awak.
Review Buku Fragile dari Syira Lokman
Review Buku Fragile dari Syira Lokman
Review Buku Fragile dari Syira Lokman

3 comments: