Search This Blog


Minyak Herba Asmak - Penawar yang terbukti berkesan!

Assalamualaikum w.b.t

Hai semua

Sakit betul pinggang and tengkuk ni. Time kerja asyik duduk membongkok saja. Bila berdiri, kena angkat stok susun kat kabinet. Memang tak tahu nak explain macam manalah rasa tak selesa tu. Kadang-kadang tu, disebabkan banyak membongkok sambil mendongak hadap komputer, sakit kepala mula datang.

Tapi itu dululah . Sekarang ni, kalau rasa tak selesa, badan lenguh-lenguh, kepala sakit, tergeliat urat masa angkat stok, sapu je Minyak Herba Asmak keluaran Minyak Herba Asma Mujarab Sdn. Bhd. (MHAMSB) ni. Bau minyak asmak ni pun tak kuat sangat sampai ganggu pelanggan. Botol pun kecil je. Senang nak bawa ke sana ke mari.


Kegunaan Minyak Herba Asmak

Sebenarnya , selain untuk melegakan lenguh-lenguh badan dan sakit kepala, minyak asmak ini boleh digunakan untuk pelbagai kegunaan lain . Antaranya ialah asma , semput , batuk , selsema , resdung , migrain , sakit gigi , sakit mata , sembelit dan buasir . Cara guna pun senang je . Macam Mya , bila senggugut , sapu je minyak herba asmak ni di bahagian bawah perut . Alhamdulillah , lepas tu terus lega . Sama lah bila luka , kena gigit nyamuk atau semut dan lecur kena api sekalipun . Sapu je penawar herba keluaran Minyak Herba Asma Mujarab Sdn. Bhd. ni.


Benda paling obviously penting dalam daily life Mya is kesihatan ahli keluarga Mya sendiri . Anak-anak saudara , parents and siblings . Jadi , bila guna minyak asmak ni sebenarnya amat memudahkan kerja . Lenguh badan ? Cari minyak asmak . Anak - anak kecil batuk ? Sapu minyak asmak . Luka or lecur kena kuali atau minyak panas ? Guna je minyak asmak . Risau bila anak - anak saudara batuk ni . Takut simptom asma .

Kelebihan Minyak Herba Asmak
Ada yang bertanya , tak mengapa ke minyak asmak ni kat budak kecil ? Risau panas sebab namanya pun minyak herba asmak . Jangan risau . Penawar asma ni memang best sebab semua orang boleh pakai , terutama untuk bayi . Sedikit berangin tapi tidak panas kerana proses R&D untuk membuat minyak herba asmak yang mengambil masa agak lama sememangnya bertujuan demi menghasilkan minyak asmak yang selamat dan berkesan serta mengikut piawaian yang telah ditetapkan. Kalau tak selamat, tak mungkinlah Mya pakai kan ?

Mya dapat tahu ada pihak tidak bertanggungjawab telah menjual minyak asmak tiruan di pasaran . Jadi , saranan Mya , sebelum beli pastikan pengedar atau stokis berkenaan memiliki ID yang telah didaftarkan dengan pihak Minyak Herba Asma Mujarab Sdn. Bhd. sendiri. Rugi sahaja beli harga yang sama tetapi tidak mujarab , bukan? Nanti bila MHAMSB dah letakkan meditag pada penutup , insyaAllah lebih mudah untuk kenal . Oh ya ! Mya ada terbaca yang awak akan mendapat kotak tabung yang sangat comel dengan setiap pembelian Minyak Herba Asmak mulai bulan ini . Jadi, boleh la borong sekarang !


Sekiranya awak berminat untuk mencuba atau mahu menjadi salah seorang agen produk mujarab ini, boleh dapatkan maklumat lanjut di pautan-pautan berikut, atau boleh terus hubungi

Hotline HQ Minyak Herba Asma Mujarab : 019 - 970 8897



Website rasmi Minyak Herba Asma Mujarab :


http://mham.com.my/

Website Minyak Herba Asmak :

http://penawarasma.com.my

Instagram Minyak Herba Asma Mujarab : mham.sdnbhd


Facebook Page :

Penawar Asma Mujarab  |  Minyak Herba Asmak HQ

Youtube Minyak Herba Asmak : https://www.youtube.com/channel/UCW7XwJbaxkXCKe3f7NEucag


Anyway, stay with me till next time , okay?
Bye, XOXO.

1 comment:

Copyright © 2015 Mya Farisha
| Distributed By Gooyaabi Templates